To my dear hubby...my most meticulous critic, my best friend and the father of my children...to my love..Nina, AsHa, IrHas & IrSyaD for making every moment exciting and for giving my life meaning and purpose...This blog is about me, you and you all...luv you always....I proud being a MoM and a Wife...

Monday, September 27, 2010

BICARA SEORANG KAKI

Salam..aku adalah kaki si Aida…hai Aida kenape? Knapa/ why, why and why???hari ni aku sakit sangat-sangat..kenape hari ni ko pakai kasut adik ko si mak kak..ko kan tahu kasut tu berat…..kalau kawan ku kaki mak kak yang pakai dia memang okey sebab dia gemuk sikit dari aku (cewah..cehwah)..aku bak bunting padi ..kasut tebal dan berat memang aku tak larat..hari ni kawan-kawan aku si betis dan peha gebu ko dah menjerit-jerit sakit…yang ko gi pakai kasut tebal tu buat ape la “senduk”….pinggang ko pun dah mengomel-gomel sakit..ape ko tak reti-reti…kalau nak cantik sekalipun…pastikan selesa dan berbaloi-baloi…jgn sebab ko nak cantik dan Nampak tinggi walaupun ko memang dah perasan yang ko tak berapa tinggi…nak pakai gak kasut tumit tinggi…kepada tuan ku Aida..lain kali ingat la kat aku kat bawah ni..jgn ikut sedap je ….
Kepada kaki ku……di bulan baik ni aku memohon maaf …..memang aku telah gila cam nak tinggi selalu..aku sedar sekarang aku memang tak di lahir kan tinggi…huk..huk (sedih akkak beb!! Kene marah ngan kaki..siap panggil ‘senduk lagi”” huk..hukkkk…)

No comments: