To my dear hubby...my most meticulous critic, my best friend and the father of my children...to my love..Nina, AsHa, IrHas & IrSyaD for making every moment exciting and for giving my life meaning and purpose...This blog is about me, you and you all...luv you always....I proud being a MoM and a Wife...

Monday, October 12, 2009

GaMaT - Teater Muzikal

NiNa, AsHa dan IrHas...

Ahad 11 Oktober 2009...bawa anak-anak pergi tengok teater Musikal Gamat...buat pertama kalinya dia orang tengok teater di Istana Budaya, terlopong....kelakar gak ibu gamat kecek kedah...okey la...aku bagi 3 bintang...secara keseluruhan okey la anak-anak enjoy...irhas ngantuk-ngantuk pun berjaya juga dia menahan mata dan tengok sampai habis...aku pesan pada dia orang, ibu nak bawa gi disneyland sayang duit...(baik aku simpan bawa dia orang gi umrah)...so ibu bawa je la gi tengok teater je la..ini lebih kurang disneyland la jugak...dulu dah bawa tengok Finding nemo kat bukit jalil dan sinbad kat genting...tapi gamat ni paling best sebab dia orang paham sikit kut....lagipun dah besar dah, dah pandai menilai kut......

No comments: