To my dear hubby...my most meticulous critic, my best friend and the father of my children...to my love..Nina, AsHa, IrHas & IrSyaD for making every moment exciting and for giving my life meaning and purpose...This blog is about me, you and you all...luv you always....I proud being a MoM and a Wife...

Thursday, June 11, 2009




Irsyad gunting rambut for the first time...cian dia, memula macam berani je...pastu nangis...bukan takut aku rase, tapi panas kene selubung....ingat lagi masa Irhas gunting rambut dulu memula tak nangis, ke dua ke tiga ke empat menangis sebab dah tahu takut...siap sebut allahuakbar..kuat-kuat ..semua orang kat dalam kedai tu ketawe kan dia,...sekarang irhas tak nangis dah..dah berani...""abang dah kuat"" "ibu cakap abang macam artromen, mana boleh nangis"....Irsyad ni tak tahu lagi...mesti nangis juga nanti bila dia dah kenal orang dan dah tahu takut...Abg Mod (tukang Gunting dia orang) cakap rambut Irsyad susah gunting sebab pusau dua...tak boleh nak buat flat top macam abang...