To my dear hubby...my most meticulous critic, my best friend and the father of my children...to my love..Nina, AsHa, IrHas & IrSyaD for making every moment exciting and for giving my life meaning and purpose...This blog is about me, you and you all...luv you always....I proud being a MoM and a Wife...

Monday, March 2, 2009

TUDUNG IKIN

Nak cite sikit pasal koleksi tudung ikin aku...bukan ape...mase mula-mula keluar tu puas aku cari...dan yang kelakarnye first aku beli RM 79.00 kat butik P14, lepas seminggu aku berkesempatan gi masjid india...leh! Rm 15 ke RM35 je...macam-macam pilihan....lagi cantik-cantik...terase macam tipah tertipu...pastu pakai tudung ni gi pasar je....atau gi jogging pepetang...tapi bila tengok orang pakai teringin gak nak beli...so aku beli juga la dua tiga helai....

Cuma pesan aku, kene tengok-tengok kalau nak beli, sometime jahitan dan bentuk dia tak sesuai dengan muka...so sabtu lepas...lepas solat..anak aku asha berangan depan cermin dengan koleksi tudung ikin...dan berjangkit dengan yang lain-lain..termasuk irhas..

Tudung Ikin RM79.00...Tipah tertipu



Tudung Ikin untuk iklan colgate


Lihatla senyuman manis ku...dari asha


Kenepe muka adik lain je...selalu pakai kopiah???


aksi artromen dengan helmet baru...tudung ikin...