To my dear hubby...my most meticulous critic, my best friend and the father of my children...to my love..Nina, AsHa, IrHas & IrSyaD for making every moment exciting and for giving my life meaning and purpose...This blog is about me, you and you all...luv you always....I proud being a MoM and a Wife...

Monday, January 12, 2009

Kenape gusar......

Nak tanye...kenape hati ini gusar....sebab dua bulan lagi nak deliver......nanti macam mana nasib aku bila melahirkan baby dalam perut ni...orang kate lain anak lain pengalaman nye......tu yang buat aku gusar....
satu lagi...tahun ni Nina dan Asha dua-dua dah sekolah...so bertambah lagi la urusan aku untuk pastikan dia orang belajar dan mendapat keputusan cemerlang......seminggu sekolah ni...nina rasenye tak de masalah.....tak perlu dikerah buat homework atau buat latihan...tapi Asha lain sikit....dia tak berape fokus dan selalu kene pakse baru nak buat...pastu ....kekadang dia dah tahu soalan tu...tapi saje nak tanye dan nak naik kan darah aku bila mengajar dia.....
lagi satu....mac ni aku cuti besalin ...maknenye 2 bulan aku kat rumah....persoalannya...adakah aku berjaya kuruskan badan....adakah aku akan menerima nasib macam dulu asik kene demam tetek sepanjang berpantang...sebabnya memang aku jenis banyak susu...so, demam bengkak susu ni dah menjadi rutin sepanjang berpantang....Adakah aku sabar dengan kerenah 'radio melayar' kat umah tu bila anak-anak aku balik dari sekolah nanti...sebabnya bila radio tu berbunyi dan membebel aku memang LEMAS sangat...
tu yang buat HATI INI GUSAR............duhai hati jangan gusar.......setiap satunya akan ade jalan penyelesaian dan perlu ditepuh dengan tabah............

No comments: