To my dear hubby...my most meticulous critic, my best friend and the father of my children...to my love..Nina, AsHa, IrHas & IrSyaD for making every moment exciting and for giving my life meaning and purpose...This blog is about me, you and you all...luv you always....I proud being a MoM and a Wife...

Wednesday, December 24, 2008

PENAT

hai...baru balik dari retreat di Melaka, okey la, alhamdullillah dah siap SKT 2008 dan 2009. Tiga hari tinggalkan anak-anak. Aku sampai zohor ade sejam lagi...mandi dan sembahyang buat syujud syukur sebab anak-anak aku selamat di rumah...memang hilang penat berkrusus sebab disambut oleh budak-budak tu dengan mate yang bercahaya....bila di orang cakap""adik lindu la kat ibu".....dan macam-macam lagi soalan....mase lepas mandi adik kejap turun naik ...ajak tengok TV la...kejap naik..ajak minum petang la...kejap naik tanye aku dah siap solat ke belum...dah siap pakai baju ke...macam-macam ...ini menunjuk kan dia excited sangat yang ibu dia dah balik.
Cuma krusus di Melaka aku tak sempat nak jalan-jalan, so nak beli barang untuk dia orang puan tak sempat...dan aku tompang kawan...so tak dapat la nak singgah...tu yang sesal sikit...aku hanye bawa balik BELACAN dari Melaka...tak pe aku janji dengan dia orang nak ajak makan KFC nanti...(maaf kan ibu ya Dik tak beli atromen adik).

No comments: