To my dear hubby...my most meticulous critic, my best friend and the father of my children...to my love..Nina, AsHa, IrHas & IrSyaD for making every moment exciting and for giving my life meaning and purpose...This blog is about me, you and you all...luv you always....I proud being a MoM and a Wife...

Wednesday, November 5, 2008

Gambar raye







Raye tahun ni tema oren...tah cam ne langsir kak ani yang baru beli tu oren lak...tapi tak pe nasib baik lebih glamour dari orang lain ...di maafkan la...tahun ni raye tershadu sikit....habis make-up aku sememeh...orang kate lagi lame kite di alam rumah tangga ni lagi banyak yang perlu kite minta dan maafkan bukan sahaja kat hubby...tapi kat keluarga yang lain...kecil-kecil hati ni biasala kan...nak buat cam ne..name pun hidup...mungkin hari ni aku yang buat silap dan perlu dimaafkan...sok lusa dia orang pulak...ngan anak-anak pun same..kekadang bila dah menjerit dan terpukul budak-budak tu baru la ade kesal kat hati ni....anyway raye ni okey...dan happy ...makan pun dah terlebih sebab mentah-muntah dah tak de...so nak makan je...mak kak pun same...lepas raye dia gaduh gemuk...aku tak pe berbadan dua..tahun ni ingat nakgi tangkap gambar keluarga kat kedai tapi..hubby kate tahun depan la...sebab kota dah cukup kan...baby dalam perut dah keluar so semua ade insyaallah..nanti kalau tahun ni ambil gambar nanti dia tanye la mane gambar dia kan...

No comments: