To my dear hubby...my most meticulous critic, my best friend and the father of my children...to my love..Nina, AsHa, IrHas & IrSyaD for making every moment exciting and for giving my life meaning and purpose...This blog is about me, you and you all...luv you always....I proud being a MoM and a Wife...

Thursday, September 25, 2008

MOOD RAYE

La...esok dah Jumaat pastu cuti ...yeeeeeeeeeeeeeh dah nak raye....tapi rase tak macam nak raye...tak rase pun kan? mane tak hari ni pagi petang ade meeting sok pun ade gak...heyyyyyyyy orang nak raye la...jangan la sibuk-sibuk nak set meeting lak...tapi siapa yang called ...aku gak kan...tu la pasal..................
Semalam tak jadi teman abang gi berbuka la...abang dah petang baru bagi tahu tak dapat bawa bebudak tu....cian irhas dah joget-joget nak gi....tapi apekan daye ku ...masjidtu penuh sangat dan khemah anak yatim tu memang macam biasa la tak dapat muat jemaah lain nya... dengan aku yang tengah loye-loye ni babah tak bagi pegi la jawab nye.......anyway semalam beli lauk kat luar je...coz mak teh tak masak la...sebab plan nak keluar kan!!!!......babah rase besalah sangat..so malam ni berbuka kat Johny alamanda...tadi aku dah tempah insyaallah petang di bayar hutang kat bebudak tu....
Tapi dulu aku mase kat chemomoi dulu tak pernah pun berbuka kat luar......susah la katekan....ape yang ade la...janji dapat berbuka....dulu kalau tak puasa emak suruh duduk kat serambi...sampai orang habis makan baru leh makan...tupun siap kene kemas sekali sebab last makan...last year anak aku asha tak puasa...aku hanye tak bagi dia makan bersama dan suruh duduk depan TV...dia nangis macam kene rotan n menjerit cakap aku tak sayang dia....dengan berat hati aku bagi juga la dia makan....tapi ok gak cara aku tu...tahun lepas dia cuti sehari je...tahun ni belum cuti puasa lagi...insyaallah penuh..........okey la tu kan...dia pun baru enam tahun. Memang lain emak dulu n emak sekarang............
dah 12.30...karang nak tido je kat surau....malas nye nak jalan...baju raye tak siap lagi la......tahun ni tema oren..bestnye........auhhhhhhhhhhhhhhhhh ngantuk...chow!!!!

No comments: