To my dear hubby...my most meticulous critic, my best friend and the father of my children...to my love..Nina, AsHa, IrHas & IrSyaD for making every moment exciting and for giving my life meaning and purpose...This blog is about me, you and you all...luv you always....I proud being a MoM and a Wife...

Wednesday, September 24, 2008

25 Ramadhan 2008

Lamanye tak up-date blog ni...dan dah lupa sebenarnya akan keujudannya..mane tak sibuk tahap gaban...projek nak buat in-house tapi staff yang dipohon tak dapat-dapat lagi so kene la buat sendiri kan.....(OHH BOS TAK KESIAN KAT AKU KE.......AKU BERBADAN DUA)
ha nak cite sikit sekarang ni dah 15 minggu aku pregnant anak ke empat...alhamdulillah plan sebagaimana yang dirancang...b4 35 kota kene cukup...hehe..bak kate org pas ni nak tutup kedai......jaga badan...mengandung kali nye memang tak larat....sebab tu kakak kat ofc ni cakap kalau nak anak biar la muda-muda jangan lebih 35thn...aku tak dapat bayangkan emak mentua aku lahir kan hubby dulu umur 45..pastu kene gi bendang pulak tu..aku duduk kat ofc ni pun balik macam dah kene tembak....pastu ade satu lagi penyakit mengandung kali ni...kekadang tak boleh nak bau.....macam tak suka je bau hubby...cian kat dia nak dekat-dekat pun tak bolehkan!!!!...tapikan bau anak aku (irhas si debot) tu aku sukala sangat. Tapi tak leh ikutkan sangat perasaan mase ngandung ni.....
Dah pukul 4.30 kene solat dulu kut...hari ni ade majlis berbuka kat rumah anak yatim kat puchung...nak bawa anak-anak sekali biar dia org insaf sikit...abang derma sikit buat bersama persatuan dia...Ok la buat amal jariah mase puasa ni....moga-moga murah rezeki......

No comments: