To my dear hubby...my most meticulous critic, my best friend and the father of my children...to my love..Nina, AsHa, IrHas & IrSyaD for making every moment exciting and for giving my life meaning and purpose...This blog is about me, you and you all...luv you always....I proud being a MoM and a Wife...

Thursday, July 10, 2008

7 Rejab

Assalmualaikum.....rejab datang lagi...antara bulan-bulan mulia, banyakkan amalan...setiap hari doa ku pohon untuk aku jadi insan yang lebih baik dari semalam...doa untuk suami ku...doa untuk anak-anak ku....doa untuk arwah ibu bapa ku.....doa untuk keluargaku....doa untuk sahabat ku....dan doa untuk jiran-jiran....bermula rejab tahun ini, setiap pagi bacaan yassin akan ku bacakan untuk kesejahteran hidup dan untuk arwah emak dan abah...moga keberkatan mengiringi kehidupan ku.....

Mungkin ada rahmatnya FLORIA dibatalkan tahun ku...walaupun usaha yang ditaburkan terhenti bergitu sahaja...tapi aku rasa pengalaman melaksanakannya memberi aku seribu makna dalam kematangan di dalam kerjaya. Sebenarnya aku bangga....bangga dengan diri aku sendiri...sememangnya di mana ada usaha ...insyaallah allah permudahkan. semalam Present LAMAn di jawatankuasa Sebutharga allhamdulillah semuanya mengikut perancangan. dan hari ini ber'silat' la aku di sana.

Semoga tahun ini rezekiku lebih murah dengan keiklasan aku berkerja...walaupun aku tahu banyak agenda kat office ni tapi aku kene kuatkan hati.......rezeki tuhan yang bagi....kalau kite iklas, insyaallah semuanya berjalan lancar.

No comments: