To my dear hubby...my most meticulous critic, my best friend and the father of my children...to my love..Nina, AsHa, IrHas & IrSyaD for making every moment exciting and for giving my life meaning and purpose...This blog is about me, you and you all...luv you always....I proud being a MoM and a Wife...

Monday, October 29, 2007

GUGUR KES

Assalamualaikum.....nak beri tahu la kes aku kene tipu hari tu dah settle dah...cina rongak tu dah pulang kan balik duit aku dan aku pun dah gugurkan kes tu. So pendengaran kes bersama tribunal pengguna tu tak jadi la. Nak tahu mase raye hari tu gi umah pak cik jalis, dia ngan bangga nye tunjuk kerusi urut rupa-rupa nya dia pun kena gak cam aku...beza nya dia terima semua hadiah yang tah ape-ape tu...dan tak merasa rugi.....untuk pengetahuan, syarikat ni mengeluarkan barangan tiruan dan memang barangan dia org tak berquality, duit yang dia kate kite menang tu sebenarnya nak bayar semua hadiah yang kita tak perlukan tu. Dia org memang cuba menipu dengan cara yang halus, tapi sebenarnya dia org memaksa kite membeli barangan tiruan secara kite tak sedar, sebab tu sebelum kite buat cabutan macam-macam dia suruh kite tandatangan surat perjanjian. Nasib baik duit aku dapat semua balik....ini pengajaran sebenarnya...so lain kali jangan berlembut sangat dan jangan mudah kesian kat orang....bye-bye

Irhas

Anak ibu ni dah pandai melaram dan pandai cakap.... Raye hari tu baru sambut birthday yang ke 2 tahun. Alhamdullillah murah rezeki anak ibu.


Rambut dia ni kalau tak potong 3 minggu cukap la.....cepat betul panjang .




Buah hati ibu....