To my dear hubby...my most meticulous critic, my best friend and the father of my children...to my love..Nina, AsHa, IrHas & IrSyaD for making every moment exciting and for giving my life meaning and purpose...This blog is about me, you and you all...luv you always....I proud being a MoM and a Wife...

Friday, August 10, 2007

Lame tak up-date

Hai...tup..tap..tup tap dah masuk bulan Ogos, kejap je dah nak masukhujung tahun. Bila dah tiba bulan ni memang aku buzy je memanjang..pas tu ade very big event to be hendle....anyway..memang best bila sibuk-sibuk ni...sebab bila takk sibuk aku rase nak gi keje memang tak semangat....kalau sibuk ade gak maknenye pegi bekerja tu...

Last week Festival Filem...you all tengok tak???/....nak bagi pendapat la sikit kat sini...kalau you all perasan, ade la seorg artis tu kan...(eeee macam paparazi lak aku ni) tapi tak kisah la nak kongsi gak pandangan aku ngan korang...baru-baru ni sakit teruk tak silap aku breast cencer....dan dia dah pun habis buat pembedahan dan sekarang tengah buat rawatan susulan la kut...memang in the first place aku memang simpati abis kat nenek ni...tapi bila tengok dia kat Festival filem tempoh hari (kat TV la ngek, kalau harap aku gi kat situ semate-mate nak tengok artis kat kapet merah sorry la ngek)...sambung balik....tengok nenek tu dah botak...ambil award pun dah gigil-gigil dah pun...tapi yang aku kesalkan walaupun keadaan dia cam tu...nak gak teruskan perjuangan seni la konon....rambut dah gugur tapi muka, hidung, bibir nampak macam cucuk je...yang tu tak pe la ...mungkin cucuk sebelum pembedahan cencer dia...tapi aku harap dia sedar tuhan beri dia peluang untuk dia bertaubat dan menginsafi diri dia...peluang untuk bertaubat masih ade...dan aku rase dengan penyakit dia tu...tuhan beri dia peluang untuk bertaubat....bukan gagah untuk meneruskan perjuang seni...dddan tunjuk satu Malaysia kesakitan dia dan suruh org mendoakan dia..dan berkate ..."kak y.... akan menang JIHAT ni" maaf la ya...selepas Festival filem hari tu hati aku memang tak simpati kat dia..tapi doa aku moga dia sedar peluang yang diberi....Doakan la dia....PINTU TAUBAT MASIH TERBUKA....WASSALAM....

No comments: