To my dear hubby...my most meticulous critic, my best friend and the father of my children...to my love..Nina, AsHa, IrHas & IrSyaD for making every moment exciting and for giving my life meaning and purpose...This blog is about me, you and you all...luv you always....I proud being a MoM and a Wife...

Thursday, June 14, 2007

Sukan Wanita Kebangsaan 11 telah melabuhkan tirainya pada 9 Jun 2007 lalu...tahniah kepada pasukan Bola Jaring PPJ akan penyertaan sulung pada tahun ini dan harap-harap tahun depan akan membawa kejayaan yang lebih cemerlang dan banyak acara-acara lain yang boleh disertai. Bersama-sama ini disertakan gambar-gambar kenangan utk tatapan kenkawan.



Sesi mengambil gambar sendiri sebab tension tengok MSN dan Pahang mase final game hari tu, bila la bebudak ni boleh terbang-terbang macam dia org.


Sesi berposing sakan, walau kite tak menang tapi bab menang gaya sudah tentu...huaahhhahhh


Maju la sukan untuk wanita....(Yang Sebelah tu name samaran dia bulldoser...kenape???? hanya bebudak netball je yang tahu...biar la rahsia...he he...


Ni kawan baik kite...otai netball kat PPJ ni...tahun depan kite org dah janji nak telan bola....so adik-adik selamat meneruskan perjuangan...


Sesi makan-makan kat Perkampungan sukan...

.............PERJUANGAN BELUM SELESAI..............

No comments: