To my dear hubby...my most meticulous critic, my best friend and the father of my children...to my love..Nina, AsHa, IrHas & IrSyaD for making every moment exciting and for giving my life meaning and purpose...This blog is about me, you and you all...luv you always....I proud being a MoM and a Wife...

Tuesday, May 29, 2007

SUKAN OLAHRAGA PERBADANAN




19 Mei 2007, Sukan olahraga inter Jabatan, eeeeeeeeeee terasa muda balik, mane tak nye zaman berlari-lari ni zaman sekolah-sekolah dulu, aku last berlari pun mase kat UITM dulu...pastu dah pencen dah....dulu emak selalu pesan jangan selalu sangat main sukan nasib baik ikut cakap emak kalau tak sekarang ni aku buat jadi ape la ngek...emak kate kalau aku memang teror sangat tak pe, tapi kalau biasa-biasa je tumpu je la kat pelajaran........
Tapi hari tu memang terase muda sangat, sampaikan ank-anak nak datang tengok pun aku tak bagi.....ya allah emak siapa @ bini sape yang berlari tu....ahhh tak kuasanye....
Okey gak dapat bawe hadiah balik...tapi bab ni yang aku malas ni, balik-balik bawa hadiah yang gangtung kat leher tu..emak kate kalau Olimpik ke dapat emas..boleh gak emak gadai...tapi kalau aku gi olimpik mesti aku dah ganti tempat Menteri Sukan tu AZALINA...ha ha ha....

Anyway tahniah kepada J(P) sebab johan ...tahun depan J(L) akan pasang strategi untuk kumpul point...walaupun tahun depan aku dah masuk kategori (V) aku pulun je janji dapat point..ha ha

No comments: