To my dear hubby...my most meticulous critic, my best friend and the father of my children...to my love..Nina, AsHa, IrHas & IrSyaD for making every moment exciting and for giving my life meaning and purpose...This blog is about me, you and you all...luv you always....I proud being a MoM and a Wife...

Tuesday, April 17, 2007

Netball




Hitam..hitam...eeee.tak sukanye...dulu pak uda selalu bagi aku pantun..hitam-hitam setampuk manis, sungguhpun hitam dipandang manis...mane tak nye sepanjang zaman persekolahan muka ni tak pernah nak cerah....mesti kelabu je...mana tak asik bersukan je....ingatkan bila dah 'matang' sikit ni dah tak yah melompat-lompat dah....nasib baik aku pemain simpanan...kalau tak mesti dah legam dah...aku bukan nak maintain ke ape..tapi muka ni kalau dah terbakar mesti susah nak di pulih kan.....tapi tak pe aku lakukan dengan iklas....pas tu hubby sokong 100%( tq babah, i luv u)....lagi satu kawan baik aku pun main same...dan bos pengurus pasukan(he..he..bodek la kut)....tak pe pas ni insyaallah tertelan bola...boleh pencen....

No comments: